Klubbhusvakt 2015
Postet av Janne Cecilie Gamst Andersen den 10. Mai 2015
Vaktinstruks
Vakten gjelder fra kl.17.00 -20.00 på hverdager når det kun er trening på banen. Dager med kamper er vakten til kampen er ferdigspilt, og spillere og støtteapparat har forlatt klubbhuset. Det er også satt opp kamper i helgene! Vaktene påser da at klubbhuset er lukket, lås og fremstår ryddig før de forlater sin vakt. Følg med på banekalenderen for å se hvilke aktiviteter som er på banen. Der det er flere lag som har vaktuke sammen må kontaktpersonene på listen fordele vakter seg i mellom. Lagene kan selv organisere salg av vafler, kaffe etc når det er hjemmekamper. Lagene står for innkjøp og organisering av dette og inntektene går direkte til laget. Salg foregår utenfor klubbhuset eller inne i gangen. Kaffe kan kokes i kantinen (og vaffeljern kan lånes der).
Nøkler
Laget som har vakt disponerer ett komplett nøkkelsett til klubbhuset. Laget må sørge for at nøkkelsettet blir overlevert til det laget som har neste klubbhusvakt.
Selve prosessen foregår slik: Avtroppende vakt kontakter og overleverer nøkler til påtroppende vakt.
Bruk telefonliste for vaktuker.
Lista blir liggende i klubbhuset for kontroll av daglig leder Ove Bevolden.
Det anses at 3 voksne dekker behovet for vakter,-en til klubbhuset/garderobeanlegget,-en til området rundt klubbhuset og,- en til banebruken.
Oppgaver
· Vaktene skal ha på seg markeringsvest
· Vaktene skal sørge for at garderobe og toaletter er åpen for lag/besøkende
· Garderoben skal holdes låst under trening/kamp for å hindre tyveri
· Lag som benytter garderobene skal sørge for at de rydder etter seg, men vaktene tar den siste feining med kost i korridor og garderobe før stengetid
· Vaktene plukker opp søppel på og rundt banen ved vaktrundene
· Vaktene bør trå til, med dialog, dersom det oppstår situasjoner ute på banen eller i klubbhuset, uten å sette seg selv eller andre i fare
· Vaktene må sørge for at det ikke blir unødvendig opphold av personer i klubbhuset (korridorene)
· Ved brannalarm/brann se egne instrukser
· Når vakten er ferdig må dører låses
Feiekost, mopp, engangshansker og søppelsekker skal ligge tilgjengelig

Vakten gjelder fra kl.17.00 -20.00 på hverdager når det kun er trening på banen. Dager med kamper er vakten til kampen er ferdigspilt, og spillere og støtteapparat har forlatt klubbhuset. Det er også satt opp kamper i helgene! Vaktene påser da at klubbhuset er lukket, lås og fremstår ryddig før de forlater sin vakt. Følg med på banekalenderen for å se hvilke aktiviteter som er på banen. Der det er flere lag som har vaktuke sammen må kontaktpersonene på listen fordele vakter seg i mellom. Lagene kan selv organisere salg av vafler, kaffe etc når det er hjemmekamper. Lagene står for innkjøp og organisering av dette og inntektene går direkte til laget. Salg foregår utenfor klubbhuset eller inne i gangen. Kaffe kan kokes i kantinen (og vaffeljern kan lånes der).
Nøkler
Laget som har vakt disponerer ett komplett nøkkelsett til klubbhuset. Laget må sørge for at nøkkelsettet blir overlevert til det laget som har neste klubbhusvakt.
Selve prosessen foregår slik: Avtroppende vakt kontakter og overleverer nøkler til påtroppende vakt.
Bruk telefonliste for vaktuker.
Lista blir liggende i klubbhuset for kontroll av daglig leder Ove Bevolden.
Det anses at 3 voksne dekker behovet for vakter,-en til klubbhuset/garderobeanlegget,-en til området rundt klubbhuset og,- en til banebruken.
Oppgaver
· Vaktene skal ha på seg markeringsvest
· Vaktene skal sørge for at garderobe og toaletter er åpen for lag/besøkende
· Garderoben skal holdes låst under trening/kamp for å hindre tyveri
· Lag som benytter garderobene skal sørge for at de rydder etter seg, men vaktene tar den siste feining med kost i korridor og garderobe før stengetid
· Vaktene plukker opp søppel på og rundt banen ved vaktrundene
· Vaktene bør trå til, med dialog, dersom det oppstår situasjoner ute på banen eller i klubbhuset, uten å sette seg selv eller andre i fare
· Vaktene må sørge for at det ikke blir unødvendig opphold av personer i klubbhuset (korridorene)
· Ved brannalarm/brann se egne instrukser
· Når vakten er ferdig må dører låses
Oversikt over vakt klubbhuset 2015 | ||
Uke | Lag | Ansvarlig person for laget m/tlf |
16 | Ingen | Ingen vakt |
17 | G99 | Kjetil Støer - 957 53 724 |
18 | G00 | Trond Kråknes 404 90 574 |
19 | G 01 - 1/2 | Janne Gamst Andersen 909 69 304 |
20 | G 04 - 3 | Dag-Erik Lannem 988 14 631 |
21 | G 02 | Johannes Kjos 402 19 548 |
22 | G 03 - 2/G03-4 | Mavazive Kesen 913 17 977/Paoulo Mendonca 48154420 (1/2 uke hver) |
23 | G 03 - 1/3 | Rune Eriksen 901 42 456 |
24 | J 01/02 | Øyvind Engan 952 90 210 |
25 | J 04 | Anita Øvstedal 412 50 634 |
Sommerferie | ||
34 | G 04 - 1/2 | Frode Longva 480 30 832 |
35 | G 05 - 1/2 og G05 3/4 | Jørn Sund Henriksen 951 61 741/Maren Esmark 971 83 379 (1/2 uke hver) |
36 | J 03 og J06/07 | Stein Akre 414 23 307 og Karianne Skaug 45272174 (1/2 uke hver) |
37 | G 06 - 1/2 og G07-3 | Silje Andersen 958 98 456 og Rashid 47345326 (1/2 uke hver) |
38 | G 06 - 3/4 og G06-1 | Ben Brekke 474 81 943 og Tore Arnesen 92607252 (1/2 uke hver) |
39 | G 07 - 1/5 og G07-2 | Bjørn Johnsen 950 72 822/ Svein Eirik Håland 95999995 (1/2 uke hver) |
40 | Høstferie | Ingen vakt |
41 | G08-2 og G08-3 | Kristin Borg 48461875 og Kim A.D Helgesen 94860645 (1/2 uke hver) |
Feiekost, mopp, engangshansker og søppelsekker skal ligge tilgjengelig

Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.