Janne Cecilie Gamst Andersen

Janne Cecilie Gamst Andersen

Klubbhusvakt 2015

Postet av Janne Cecilie Gamst Andersen den 10. Mai 2015

Vaktinstruks

Vakten gjelder fra kl.17.00 -20.00 på hverdager når det kun er trening på banen. Dager med kamper er vakten til kampen er ferdigspilt, og spillere og støtteapparat har forlatt klubbhuset. Det er også satt opp kamper i helgene! Vaktene påser da at klubbhuset er lukket, lås og fremstår ryddig før de forlater sin vakt. Følg med på banekalenderen for å se hvilke aktiviteter som er på banen. Der det er flere lag som har vaktuke sammen må kontaktpersonene på listen fordele vakter seg i mellom. Lagene kan selv organisere salg av vafler, kaffe etc når det er hjemmekamper. Lagene står for innkjøp og organisering av dette og inntektene går direkte til laget. Salg foregår utenfor klubbhuset eller inne i gangen. Kaffe kan kokes i kantinen (og vaffeljern kan lånes der).

Nøkler

Laget som har vakt disponerer ett komplett nøkkelsett til klubbhuset. Laget må sørge for at nøkkelsettet blir overlevert til det laget som har neste klubbhusvakt.

Selve prosessen foregår slik: Avtroppende vakt kontakter og overleverer nøkler til påtroppende vakt.

Bruk telefonliste for vaktuker.

Lista blir liggende i klubbhuset for kontroll av daglig leder Ove Bevolden.

Det anses at 3 voksne dekker behovet for vakter,-en til klubbhuset/garderobeanlegget,-en til området rundt klubbhuset og,- en til banebruken.

Oppgaver

· Vaktene skal ha på seg markeringsvest

· Vaktene skal sørge for at garderobe og toaletter er åpen for lag/besøkende

· Garderoben skal holdes låst under trening/kamp for å hindre tyveri

· Lag som benytter garderobene skal sørge for at de rydder etter seg, men vaktene tar den siste feining med kost i korridor og garderobe før stengetid

· Vaktene plukker opp søppel på og rundt banen ved vaktrundene

· Vaktene bør trå til, med dialog, dersom det oppstår situasjoner ute på banen eller i klubbhuset, uten å sette seg selv eller andre i fare

· Vaktene må sørge for at det ikke blir unødvendig opphold av personer i klubbhuset (korridorene)

· Ved brannalarm/brann se egne instrukser

· Når vakten er ferdig må dører låses




Oversikt over vakt klubbhuset 2015

Uke

Lag

Ansvarlig person for laget m/tlf

16

Ingen

Ingen vakt

17

G99

Kjetil Støer - 957 53 724

18

G00

Trond Kråknes 404 90 574

19

G 01 - 1/2

Janne Gamst Andersen 909 69 304

20

G 04 - 3

Dag-Erik Lannem 988 14 631

21

G 02

Johannes Kjos 402 19 548

22

G 03 - 2/G03-4

Mavazive Kesen 913 17 977/Paoulo Mendonca 48154420 (1/2 uke hver)

23

G 03 - 1/3

Rune Eriksen 901 42 456

24

J 01/02

Øyvind Engan 952 90 210

25

J 04

Anita Øvstedal 412 50 634



Sommerferie



34

G 04 - 1/2

Frode Longva 480 30 832

35

G 05 - 1/2 og G05 3/4

Jørn Sund Henriksen 951 61 741/Maren Esmark 971 83 379 (1/2 uke hver)

36

J 03 og J06/07

Stein Akre 414 23 307 og Karianne Skaug 45272174 (1/2 uke hver)

37

G 06 - 1/2 og G07-3

Silje Andersen 958 98 456 og Rashid 47345326 (1/2 uke hver)

38

G 06 - 3/4 og G06-1

Ben Brekke 474 81 943 og Tore Arnesen 92607252 (1/2 uke hver)

39

G 07 - 1/5 og G07-2

Bjørn Johnsen 950 72 822/ Svein Eirik Håland 95999995 (1/2 uke hver)

40

Høstferie

Ingen vakt

41

G08-2 og G08-3

Kristin Borg 48461875 og Kim A.D Helgesen 94860645 (1/2 uke hver)



Feiekost, mopp, engangshansker og søppelsekker skal ligge tilgjengelig





Kommentarer

0 Kommentar

Logg inn for å skrive en kommentar.

Levert av IdrettenOnline